البوابةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت مارس 22, 2008 12:53 am

واتمنى الصراحه من جميع الأعضاء


عضو توقيعه رائع :........................

عضو الصوره الرمزيه عاجبتك :.....................

عضو نشيط :...............................

عضو مميز بردوده :......................

عضو مميز بمواضيعه :......................

عضو عضو واثق من نفسه :....................

عضو تتمنى تلتقي فيه :......................

عضو محبوب للكل :.........................

عضو مثقف :..........................

عضو طموح :.........................

عضو يعجبك قلمه (كتاباته) :....................

عضو تبحث عن مواضيعه :...........................

عضو مضلوم إعلامياً بالمنتدى :.................

عضو فرض إحترامه ع الكل :.......................

عضو تحسه قريب منك :.......................

عضو غلطت عليه وتتمنى يسامحك :................

عضو مهما سويت لن توفيه حقه :..................

عضو غايب تتمنى عودته قريباً :......................




ملاحظه : يمكن لشخص إختيار عضو او عضوين فقط.

مع أعذب التحايا وأرقها
من فرفر المجنونةfarao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 29
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
10 / 10010 / 100

التقييم : 4
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 03/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت مارس 22, 2008 2:21 am

عضو توقيعه رائع :........................
عندليب الحب كاتب كلمات حلوه اوى
عضو الصوره الرمزيه عاجبتك :.....................
الفراشه الشقيه عامله صوره بنت عسوله اوى
عضو نشيط :...............................
عندليب الحب هو اللى بينفسنى على القمه
عضو مميز بردوده :......................
عندليب الحب بردو
عضو مميز بمواضيعه :......................
بصراحه مقدرش احكم عليهم لانهم كولهم حلوين وهظلمهم كولهم لو قولت حد معين
عضو عضو واثق من نفسه :....................
انا بصراحه مش فاهم يعنى ايه واثق من نفسه من نحيه ايه بالظبط بس انا بقول عندليب الحب
عضو تتمنى تلتقي فيه :......................
اممممممممممم انا التقيت بي عندليب الحب والصمت كلام ونفسي التقي بي ملكه جمال عندليب الحب
عضو محبوب للكل :.........................
ههههههههه انا ههههههههههههههههههه

عضو مثقف :..........................
ساسو وعندليب الحب
عضو طموح :.........................
عندليب الحب
عضو يعجبك قلمه (كتاباته) :....................
ملكه جمال عندليب الحب وعندليب الحب
عضو تبحث عن مواضيعه :...........................
اممممممممم الصمت كلاااااام
عضو مضلوم إعلامياً بالمنتدى :.................
sad angel ههههههههههههههه
عضو فرض إحترامه ع الكل :.......................
كل الاعضاء محترمين
عضو تحسه قريب منك :.......................
عندليب الحب
عضو غلطت عليه وتتمنى يسامحك :................
الحمد لله مفيش
عضو مهما سويت لن توفيه حقه :..................
هو مش عضو هو المنتدى اتعلمت هنا والمثل بيقول من علمنى حرفا صرت لهو عبداََ
عضو غايب تتمنى عودته قريباً :......................

ساسو والفراشه الشقيه


توبيك جميل جدا جدا والاسئله جديده من نوعها
تحياتى ليكى وارجو اجاباتى
ماتضايقش حد كل اللى في المنتدى حبايبي بس انتو قولتو الصراحه
تقبلى مرورى
sad angel
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت مارس 22, 2008 2:29 am

Laughing هههههLaughing عضو الصوره الرمزيه عاجبتك :.....................
الفراشه الشقيه عامله صوره بنت عسوله اوى


ايه ده بتبصبص للبنت الي انا حطاها عينك والبنتLaughingههههههههه Laughing ملاحظه ان معظم اجابتك عندليب الحب... وانا معاك ومفتكرش ان في حد هيعترض علي دي وشكرا ليك جدا وعلي صراحتك وعلي مرورك الرائع من فرفر المجنونةfarao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 29
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
10 / 10010 / 100

التقييم : 4
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 03/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت مارس 22, 2008 11:55 pm

لا والله انا بقول الصراحه مش بجامل حد والله
لانى مابحبش المجامله
بس الاسئله دى جديده
موش شوفتها في منتديات تانيه
جبتيها منين ياشقيه انتى
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الأحد مارس 23, 2008 12:39 am

لا ده سر المهنة وبعدين هو في زي مواضيعك مفيش احلي منها بجد وانا مش بعرف اجامل برضوا . وعرفه انك مش بتجامل بس كنت برخم بس Laughing Laughing Laughing مش شقية برضوا هههههLaughing شكرا Laughing جدا ليك تقبل تحياتي من فرفر المجنونةfarao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا
مشرفه قسم احلى البنات
مشرفه قسم  احلى البنات
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3592
العمر : 27
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : طالبة بكلية الأداب
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 7/9/1990
مزاجك ايه ياجميل؟ : عبط
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
0 / 1000 / 100

التقييم : 8
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 28/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الخميس مارس 27, 2008 1:10 pm

عضو توقيعه رائع : الفراشه الشقيه ( عاجبانى اوى الصوره والكلام اللى تحت الصوره )

عضو الصوره الرمزيه عاجبتك : نجمة السماء ( حاطه صورة بنوته اموره اوى)

عضو نشيط : عندليب الحب

عضو مميز بردوده : خـــــان الدنيـــــا

عضو مميز بمواضيعه : كل المواضيع اللى فى المنتدى مميزه

عضو عضو واثق من نفسه : عندليب الحب

عضو تتمنى تلتقي فيه : عندليب الحب

عضو محبوب للكل : الصمت كلام

عضو مثقف : نور الايمان

عضو طموح : عندليب الحب

عضو يعجبك قلمه (كتاباته) : الورده الحزينه

عضو تبحث عن مواضيعه : الورده الحزينه

عضو مضلوم إعلامياً بالمنتدى : الفرعون العاشق

عضو فرض إحترامه ع الكل : كل الاعضاء

عضو تحسه قريب منك : الفرعون العاشق

عضو غلطت عليه وتتمنى يسامحك : الحمد لله مفيش

عضو مهما سويت لن توفيه حقه : حبيب قلبى ( الفرعون العاشق )

عضو غايب تتمنى عودته قريباً : الصمت كلام وساسو



ناااايس تووووووبيك يافرفر

تسلمى ياقمرايه

_________________


يا قارئ خطي لا تبكي على موتي .. فاليوم أنا معك وغداً في التراب .. فإن عشت فإني معك وإن مت فاللذكرى ..! ويا ماراً على قبري لا تعجب من أمري.. بالأمس كنت معك وغداً أنت معي .. أمـــوت و يـبـقـى كـل مـا كـتـبـتـــه ذكــرى فيـا ليت كـل من قـرأ خطـي دعـى لي

No Love .. No Live
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الجمعة مارس 28, 2008 4:10 pm

شكرا جدا ليكي رنا علي ردودك الجميله جدا ومتزعليش مني انا كنت مضايقه شكرا حبيبتي تقبلي اجمل باقه ورد ليكي من فرفر المجنونةfarao


عدل سابقا من قبل الفراشة الشقية في الجمعة مارس 28, 2008 4:13 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 29
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
10 / 10010 / 100

التقييم : 4
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 03/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الجمعة مارس 28, 2008 4:12 pm

يافراشه
اكملى الفراغ لو سمحتى ....... وبصراحه Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الجمعة مارس 28, 2008 4:15 pm

هكملها متقلقش بس لما اعرف باقي الاعضاء كويس علشان اقدر اقول بصراحة ومش اظلم حد شكرا تيتو علي المتابعة تقبل تحياتي من فرفر المجنونةfarao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 29
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
10 / 10010 / 100

التقييم : 4
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 03/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت أبريل 05, 2008 8:00 am

فييييييييييييييييييييييين
مش اكملتى الفراااااغ لييييييييه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الجمعة أبريل 11, 2008 11:20 am

عضو توقيعه رائع :........................
تيتو وساسو
عضو الصوره الرمزيه عاجبتك :............نجمة السماء.........

عضو نشيط :.....تيتو طبعا مفيش غيره..........................

عضو مميز بردوده :.......خان الدنيا...............

عضو مميز بمواضيعه :..........تيتو ديما بيحط مواضيع جديده ومبتكره وساسو بردوا............

عضو عضو واثق من نفسه :....عندليب الحب................

عضو تتمنى تلتقي فيه :..............ساسو و الوردة الحزينة........

عضو محبوب للكل :...هو في كتير وكل الاعضاء بيحبوا بعض......................

عضو مثقف :..ساسو........................

عضو طموح ملكة العندليب

عضو يعجبك قلمه (كتاباته) :......الوردة الحزينة وخان الدنيا..............

عضو تبحث عن مواضيعه :.......... كل الاعضاء بدور علي مواضعهم .................

عضو مضلوم إعلامياً بالمنتدى :..تيتو.....

عضو فرض إحترامه ع الكل كل الاعضاء محترمين
عضو تحسه قريب منك :...الوردة الحزينة....................

عضو غلطت عليه وتتمنى يسامحك :....هو انا ديما بتخانق مع رامي بس............

عضو مهما سويت لن توفيه حقه :.تيتو بصراحة طلع زوق معايا جدا.................

عضو غايب تتمنى عودته قريباً :...ساسو...................

اهو تيتو اكملت الفراغات قلي رايك وشكرا جدا علي المتابعة من فرفر المجنونةfarao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 29
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ :
نشاط العضو :
10 / 10010 / 100

التقييم : 4
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 03/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   الجمعة أبريل 11, 2008 1:08 pm

الفراشة الشقية كتب:
عضو توقيعه رائع :........................
تيتو وساسو
عضو الصوره الرمزيه عاجبتك :............نجمة السماء.........

عضو نشيط :.....تيتو طبعا مفيش غيره..........................

عضو مميز بردوده :.......خان الدنيا...............

عضو مميز بمواضيعه :..........تيتو ديما بيحط مواضيع جديده ومبتكره وساسو بردوا............

عضو عضو واثق من نفسه :....عندليب الحب................

عضو تتمنى تلتقي فيه :..............ساسو و الوردة الحزينة........

عضو محبوب للكل :...هو في كتير وكل الاعضاء بيحبوا بعض......................

عضو مثقف :..ساسو........................

عضو طموح ملكة العندليب

عضو يعجبك قلمه (كتاباته) :......الوردة الحزينة وخان الدنيا..............

عضو تبحث عن مواضيعه :.......... كل الاعضاء بدور علي مواضعهم .................

عضو مضلوم إعلامياً بالمنتدى :..تيتو.....

عضو فرض إحترامه ع الكل كل الاعضاء محترمين
عضو تحسه قريب منك :...الوردة الحزينة....................

عضو غلطت عليه وتتمنى يسامحك :....هو انا ديما بتخانق مع رامي بس............

عضو مهما سويت لن توفيه حقه :.تيتو بصراحة طلع زوق معايا جدا.................

عضو غايب تتمنى عودته قريباً :...ساسو...................

اهو تيتو اكملت الفراغات قلي رايك وشكرا جدا علي المتابعة من فرفر المجنونةfarao

ميرسي جدا يافرفوره ياكميلا
وميرسي اكتر على اختيارك ليه في الفراغات
وربنا يخليكى يارب
ونورتى التوبيك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,   السبت يوليو 12, 2008 10:31 am

شكرا جدا ليك تيتو تقبل تحياتي من فرفر المجنونة farao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أكمل الفراغ ...... وبصراحه,,,
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: «®°·.¸.•°°·.¸.•°™ منتدى النقاش و القصص™°·.¸.•°°·.¸.•°®» :: (*·.¸(`·.¸عندليب لمن يجرؤ على الكلام ـــــ يتفضل هنا ؟¸.·´)¸.·*)-
انتقل الى: